Gå til hovedindhold

Agentens hverdag og udvikling

DDH har mere end 300 agenter fordelt på de 39 medlemskommuner. Læs mere om her hvad det kræver at være agent, og hvilken undervisning DDH tilbyder agenter.

  • Læs op

Indhold

    Agenter som arbejder i DDH er faglig dygtige, besidder et godt overblik, kender kommunen 'ind og ud' og er utrolige servicemindede! Det er agentens kerneopgave, at gøre det ypperste for at hjælpe borgeren, uanset hvad det måtte dreje sig om, og uanset hvilken kommune, borgeren kommer fra. 
    Omstillingsopgaven er en lige så vigtig opgave, som det at straksafklare opkaldet overfor borgeren. At mestre omstilling til det rette sted, så dybt som muligt, på tværs af alle kommunerne, kræver stor faglighed og overblik. Agenten SKAL bruge (åbne!) selvbetjening.nu guiderne under vejledningen. 
    Du skal læse meget mere om hverdagen som agent i medarbejderhåndbogen her:
    Medarbejderhåndbog

    Læs mere her:

    On-site undervisning

    DDH tilbyder on-location undervisning for agenten før og under første vagt.

    DDH Agent E-læring

    DDH er i gang med at udvikle et e-lærings forløb til alle nye agenter.

    Agentnetværk

    I efteråret 2023 opstarter DDH netværksgrupper. Der vil også være netværksgrupper for agenterne.

    Undervisning i borgerkontakt og serviceoplevelsen

    Borgerserviceskolen afholder kursuser for alle DDH agenter i borgerkontakt og serviceoplevelsen.

    Medarbejderdag

    Der afvikles én årlig medarbejderdag for alle, der arbejder med DDH Kontaktcenteret

    Sidst opdateret: 10. januar 2024