Gå til hovedindhold

Undervisning i borgerkontakt og serviceoplevelsen

Borgerserviceskolen afholder kursuser for alle DDH agenter i borgerkontakt og serviceoplevelsen.

  • Læs op

Indhold

    Kurserne i DDH–regi skal sikre et fælles afsæt for de medarbejdere, som besvarer DDH kald fra borgere.

    Målsætningen er, at medarbejderne får en mere ensartet adfærd og forståelse af DDH-opgaven, hvilket omfatter:

    • Et mere holistisk perspektiv, hvor medarbejderne i tanke, kommunikation og handling signalerer at DDH er én fælles enhed.
    • At medarbejderne på baggrund af tillærte kommunikationsteknikker, skaber en mere ensartet serviceoplevelse for borgerne.
    • At der i større graden deles viden om erfaringerne fra hverdagens borgersamtaler på tværs af kommuner

    Kursusforløbet er på nuværende tidspunkt under udarbejdelse. Der vil komme mere information om kurset, når det er færdig udarbejdet. 

    Sidst opdateret: 5. januar 2024